Page 25 - Πρόγραμμα Παράστασης
P. 25

Η Όπερα Διαδραστικά στα Σχολεία                                       25


         Σημείωμα των             Το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η Όπερα
                                  Διαδραστικά στα Σχολεία» για σχολεία δευτεροβάθμιας
         Εκπαιδευτικών            εκπαίδευσης αποτελεί συνέχεια του προγράμματος
                                  που υλοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία από την Εθνική
         & Κοινωνικών             Λυρική Σκηνή στα δημοτικά σχολεία από το 2012 έως το
         Δράσεων                  2015. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, προσαρμοσμένο στη
                                  σύγχρονη ψηφιακή εποχή, αλλά και στους κοινωνικούς
         της Εθνικής              προβληματισμούς των εφήβων τού σήμερα, στοχεύει
                                  στην εξοικείωση των μαθητών με την τέχνη του
         Λυρικής                  λυρικού θεάτρου μέσα από τη συμμετοχή τους σε μια
                                  διαδραστική παράσταση όπερας.
         Σκηνής
                                  Η εξερεύνηση της δημιουργικής διαδικασίας που
                                  βρίσκεται πίσω από τη σκηνή της όπερας, σε σχέση
                                  τόσο με τον χρόνο όσο και με τον χώρο, αλλά και
                                  η ενθάρρυνση του καλλιτεχνικού πειραματισμού
                                  και της ανακάλυψης μέσα από την πολυεπίπεδη και
                                  διακαλλιτεχνική φύση του είδους της όπερας, είναι
                                  κεντρικοί άξονες του σχεδιασμού του εκπαιδευτικού
                                  προγράμματος.

                                  «Η Όπερα Διαδραστικά στα Σχολεία» είναι εδώ για
                                  να συστήσει την όπερα ως ένα δίκτυο ανάλογο της
                                  σχολικής κοινότητας, όπου η συνομιλία, το «μοίρασμα»
                                  και το αίσθημα του ανήκειν είναι δομικά συστατικά της
                                  ελεύθερης έκφρασης, της εξέλιξης και της ανάπτυξης.
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30