Page 23 - Πρόγραμμα Παράστασης
P. 23

Η Όπερα Διαδραστικά στα Σχολεία                                       23


                                  Η δική μου σχέσης με τον κόσμο αυτό μέχρι τώρα
                                  αλλά και η ίδια η φύση της ιστορίας του έργου, με τον
                                  μύθο της Ωραίας Ελένης και με τα υπόλοιπα στοιχεία
                                  που προέκυψαν από τη δημιουργική διαδικασία με την
                                  υπόλοιπη ομάδα, με έκαναν να δοκιμάσω, να παντρέψω
                                  πράγματα προς αυτήν την κατεύθυνση για την επίλυση
                                  και αισθητικά καθώς και νοηματικά αυτής της εκ νέου
                                  «εξίσωσης». Δουλέψαμε με μια αίσθηση ισορροπιών και
                                  μια πρόθεση σεβασμού, πιστεύω, και έχοντας υπόψη ένα
                                  αποτέλεσμα που δεν θα επιβαλλόταν σε κάποιον νέο
                                  θεατή που δεν έχει επιλέξει να δει το έργο με αξιώσεις
                                  και αποφθέγματα, αλλά περισσότερο με μια διάθεση να
                                  γεννηθούν ερωτήματα προς συζήτηση.

                                  Είναι τύχη να μπορώ να έχω εργαστεί σε μια τόσο
                                  δύσκολη και απαιτητική παραγωγή από πολλές απόψεις,
                                  αλλά κυρίως για την ευκαιρία να έρθω σε επαφή μέσω
                                  της δουλειάς μου ίσως με το πιο δύσκολο και συγχρόνως
                                  το πιο ειλικρινές κοινό που υπάρχει στις παραστατικές
                                  τέχνες. Η αίσθηση που έχω όταν παρακολουθώ την
                                  παράσταση στο σχολείο είναι ότι βλέπω το έργο με
                                  μεγαλύτερη καθαρότητα και έτσι καταλαβαίνω πώς
                                  βρίσκεται κάτι στο περιβάλλον του.

                                  — Πέτρος Τουλούδης
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28