Page 56 - Εκπαιδευτικό εγχειρίδιο
P. 56
ΕΠIΛΟΓΟΣ 56 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚH ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦIΑ / ΣΤΟΙΧΕIA ΕΝΤYΠΟΥ 57
Το παρόν έντυπο έχει σκοπό να λειτουργήσει ως πρόδρομος Μελιγκοπούλου, Μ. Ε. (2011).
ΕΠIΛΟΓΟΣ της διά ζώσης εμπειρίας του εκπαιδευτικού εργαστηρίου και της ΕΝΔΕΙΚΤΙΚH Εισαγωγή στην Τέχνη της Χορωδιακής Πράξης.
συμμετοχικής παράστασης Η Ωραία Ελένη του Όφενμπαχ του ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦIΑ Αθήνα: Παπαγρηγορίου – Νάκας.
Κορνήλιου Σελαμσή, χρησιμοποιώντας υλικά γνώριμα στη σχολική
κοινότητα, αλλά και με πληροφορίες, ιδέες και εργαλεία τα οποία Ετμεκτσόγλου, Ι. (2014).
μπορούν να εισαγάγουν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς σε Βασική ορολογία Ακουστικής Οικολογίας για παιδιά & ενήλικες:
ένα εκπαιδευτικό και καλλιτεχνικό περιβάλλον που σχετίζεται με τα το ηχοτοπίο & οι σημασίες των ήχων του.
συμμετοχικά μέρη της παράστασης. Κέρκυρα: Ελληνική Εταιρεία Ακουστικής Οικολογίας.
http://sound.sch.gr/stable/akouseOrologia.pdf
Βασικός στόχος του εκπαιδευτικού πακέτου είναι η προετοιμασία
και η ομαλή ένταξη της σχολικής κοινότητας στον κόσμο της Pantouvaki, S. (2010).
όπερας, μέσα από υλικά που μπορούν να δημιουργήσουν βιωματικές Visualising Theatre: Scenography from Concept
συνδέσεις μεταξύ των μαθητών και της εμπειρίας της όπερας. to Design to Realisation.
Στο Raesch, M. (ed.), Mapping Minds (67-75).
Ο κόσμος της όπερας διαμορφώθηκε και συνεχίζει να διαμορφώνεται Oxford: Inter-Disciplinary Press.
μέσα από τη διαρκή συνομιλία των διαφορετικών τεχνών και των
διαφορετικών κοινωνικών θεμάτων, αλλά και τη στενή συνεργασία και
την ανταλλαγή μεταξύ πολλών ανθρώπων.
Ένα δίκτυο ανάλογο της σχολικής κοινότητας όπου η συνομιλία,
το μοίρασμα και το αίσθημα του ανήκειν είναι βασικά συστατικά
ελεύθερης έκφρασης, εξέλιξης και ανάπτυξης. Επιμέλεια κειμένων
ΣΤΟΙΧΕIΑ Δημήτρης Καραδήμας
Μήπως τελικά εσείς και η τάξη σας έχετε αρκετά κοινά και γνωρίζε- ΕΝΤYΠΟΥ
τε περισσότερα από όσα πιστεύατε για την όπερα; Το πρόγραμμα Σχεδιασμός εντύπου
«Η Όπερα Διαδραστικά στα Σχολεία» είναι καθ’ οδόν για να σας το Bend
αποδείξει.